< Till bloggens startsida

pip pip

Det låg en fet död fluga i toastolen, och jag skändade kroppen något så totalt. Ingen kropp ska behöva utstå sådan behandling.
 
Nu dricker jag kallt kaffe och har läst en främlings minnen här på de stora vida internet, jag blir alldeles rörd. Önskar jag hade så bra minne. Kommer knappt ihåg något alls. Borde fota mer.
..eller be Johan berätta hur man gör, hur man minns saker, nästan lite läskigt när han återberättar en hel konversation som hände för 6 månader sen eller bara igår.
 
Stina ligger på världens fulaste matta här framför mig och utövar "stinesisk"-yoga och ankel-armhävningar och skriker hare krishna. Helt vanlig måndag.
 
Stina har gjort mig uppmärksam på energier som man har, inget flum, eller jo lite, vilket i sin tur har gjort mig lite mer aktiv och mer förstående på mina humörsvängningar. Jepp sånt har jag massor av. 
 
Men idag är jag helt ok med att inte åka någonstans, jag ska dricka kallt kaffe och måla en faun. Kollade nämligen pans laburint igår och jag kände mig inpirerad.
 
Vi lyssnar på
http://www.youtube.com/watch?v=fPUnv6coeTY
 
 

Kommentarer
mamma

Kanske du också borde pröva den där yogan. Eller "emelinesisk" yoga;)

2013-05-09 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0