< Till bloggens startsida

Borde veta som bävern.

Jo, vad jag gör?
Jag lyssnar på Mavis Staples och tittar på Johan som lider efter att ha dragit ut en av dessa visdomständer.
Undrar om han förlorar sin visdom nu? kommer jag någonsin få höra om ww2 och flygplan? 
Så många frågor.
 
Johan frågar om jag vill se hans stygn i munnen. Jag vill inte.
Jag ska gå på stan. eller inte. jag vet inte.
 
Vardag är en aning ostimulerande men jag är i varje fall ledig idag.
 
Tror dock jag glömde låsa salongen igår kväll när jag gick hem från jobbet. ops. 
 
I lördgas var jag full, drack allt möjligt, öl, vin, polsk vodka, jägermeister. Jag var bakis i två dagar. Bakis på jobbet. Kanske därför jag glömde låsa. Är för gammal för det där. 
 
Bäver.
 

Kommentarer
mor

Usch dej. Nog hade det varit bättre nykter... Stackars Johan...

Svar: jag vet. skämmes. men ja har bättrat mig nu :D jobbar varje dag och drar in brödafödan.
Emelie

2014-03-08 @ 19:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0