< Till bloggens startsida

uääääh

Varför läser jag tidningarna? Mitt hjärta går alltid i tusen bitar och min plan/vision på/om att alla människor borde förintas blir allt mer resonabel. Ugh.
Dessutom lyssnade jag på "Jag hade ne gång en båt", tänkte den sjöng jag ju på mellanstadiet, måste vara en gla en.. neeheeej 
Herregud, halsen tjocknade och jag började grubbla och tänka på soldaten och dom små barnen. Äe men fy.
 
Jag ska bygga mig ett litet hus på hjul ta mig ut i skogen och leva med naturen istället långt bot rån alla människor som möjligt...om det nu finns någon skog och natur kvar vill säga.
 
.... snart så, när mina planer skrider i verket.
 
 
Näh, nu ska jag packa badkläderna och kinseiskaböckerna och dra till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0