< Till bloggens startsida

Tenta nr 4

Tro det eller ej men idag klarade jag mest troligt min linjär algebra tenta, ja jävlar. Det trodde jag/folk aldrig, minns när jag skulle lära mig gångertabellen och matteboken for fler gånger i väggen än den vart skriven i. Men saker och ting förändras tack och lov. 
 
Nu har jag och min kamrat Stinolii gjort 4 av 6 tentor, två kvar, de värsta. Ecnomics och higher math. Så än ska man inte ropa hej. 
 
Nu bota förkylning, dricka kaffe och sen middag med Cassiel och betala elräkning. Shit vilken spännande dag. Nä, men jag behöver ingen spänning nu efter Taiwan.
 
Peace'n out!
 
I Kardis tror jag. I varje fall, njut av den friska luften och de rena vattnet.
 
 

Kommentarer
mamma

Lycka till med tentorna!!

2013-06-14 @ 20:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0