< Till bloggens startsida

Jo men jo

Hej hallå i rutan, nog är det märkligt att man spenderar så himla mycket tid framför denna skärm. Inte konstigt att synen blir sämre. Nog om det, jo jag och Stina for downtown, hängde omkring, var relativt svalt idag (28 C), skönt. Gick omkring och njöt. Hängde lite på silk-market var hag införskaffade en väska jag planerat köpa sen typ, sen vi var i Beijing.. nu blev det gjort. Hur nöjd som helst. 
Sedan lullade vi vidare, båda gick liksom zombies inlindade i bomull och glitter på (glitter för att ja, döda människor är inte så fina), trötta och lite borta. Men vi lullade på. 
Gick till old-street och fann ett passande cafe på en bakgata, mysmys, kaffe och sallad och Stina käkade sparris pasta och drack gurk juice. 
Ett tag satt hon så här..
Sov gjorde hon, det är ju bra om man är trött. Botade min trötthet med kaffe som vanligt..
Tittade på de vackra byggnaderna, den lugna gatan, var rätt nöjd med livet liksom.. 
Så jag ville föreviga denna harmoni(och trötthet) med ett litet porträtt på mig själv.. eller vänta lite nu, det där är inte jag, det är ju..
Tjena tjena Jonas 16 år (eller fyller i november men, nästan där så att..), gillar hård jävla rock! Fan, jo, speciellt slayer, LÄTT! sorres, sen äre nog anthrax. Spelar ju själv gitarr, har väl 3 år på nacken nu. Har ett band också, 'dödens död' eller 'the death's death' på engelska, ja men om vi blir internationella tänkte vi. Fast vi har ingen trummis just nu, Liam som spelade förut, hans morsa och farsa skillde sig och han var tvugen att flytta till Boden. Jävligt trist, bra kille den där Liam. Brukar  spela wow med han ibland, det är som kul då har man ju prata lite. Online vettni. Joo så att... lillsyrran brukar hoppa in. Som trummis alltså, inte i wow, där får hon fan inte vara med. Jävla nu ska jag hem och spela gitarr, fan va kul. Tänkte träna in några låtar från deras första, slayers alltså, show no mercy, back to the roots liksom. 
Heeej alla! Berra här då, 15 år, har gått i samma klass som Jonas i typ hela mitt liv. Jag kan också spela musik, fast mitt instrument är piano och Jonas säger att det är för bögit att ha en elton john i bandet så jag fick inte vara med. Men det gör inget, slayer är ändå inte min melodi. 
Ja jag brukar bygga tekniklego, har ett gäng ganska coola robotar jag byggt, en som man kan programmera så den kan lyfta föremål, sen nu håller jag på med en som ska vara mer mobil då. Det brukar jag gör hemma.. fast jäklit jobbigt när mamma dammsuger upp mina muttrar, vet inte hur många gånger jag varit tvungen att öppna dammsugarpåsen. Fast har såklart utvcklat en ganska bra teknik för att få upp dom där ifrån utan att liksom behöva gräva själv, säger inte vad det är men det kan hända att det har något med en magnet att göra. 
Shit ni kommer t-banan. Måste rusa.
 
Herrå!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym

Trevlig ny bekantskap, Jonas och Berra. Hoppas få höra mer från dem.
/Yvonne

2013-06-23 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0