< Till bloggens startsida

Motion

Vi tog oss ut på löpbanan trots mina högljudda protester! Har väl insett så här 21 år senare att röra mig är bra och det är en grymt härlig belöning med endorfinlugnet som infinner sig strax efter man lugnat ner pulsen.
 
För er som undrar så ja jag kan springa nu förtiden, knät är bättre och starkare, inte helt bra dock så vissa ilningar får jag stå ut med. 
 
Snart duschen och sen, jao pyssla omkring och tillslut sova.
 
Imorgon åker vi downtown igen.. fast nu minns jag inte riktigt varför. Vi har säkert en bra annledning.
 
En gång i tiden tittade jag på Johan när han fotade mig framför risfält. Så sant so det är sagt.

Kommentarer
mamma

Ja det gäller ju att komma på att det är bra på alla sätt och vis att motionera. Och det kan man bara om man provat. Ta det försiktigt med knät! I helgen ska Aili vara hos oss medan föräldrarna flyger ner till Uppsala för att köpa ny bil. Vi öppnar skypen och kollar om du har tid att prata en stund. Hörs och ses, kram!

Svar: Jo gör det! kika in på skype kring två och frammåt :) då är jag nog hemma.
Emelie

2013-03-22 @ 21:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0