< Till bloggens startsida

Oh Hangzhou let the snow conceal thy innocence

Fantastik dag i Hangzhou downtown, så här såg det ut :)
Vi hittade en sushi restaurang som inte hde korv i sin sushi! Hur trevligt är inte det så säg? 
Soyan var så god att vi var tvungna att dricka den. Lovely! 
Mysig shopping i det gamla delarna av stan (var iof bara i gamla stan i dag dock)
Stina letar fladdriga byxor, tyvärr utan resultat idag. Hade behövt sådana till sommaren faktiskt.
Gata!
Lite kaffe och en klassik kina-pose (alla gör denna, nu även jag, är ju i Kina)
Vi fick till och med lite studerande gjort, mycket ångest dämpande kan jag lova.
Här finns inga gränser, man markandsför sig till och med med Lenin, gott nytt år önskar cccp!
Snön ligger vit på övergångs-bron.
Stina och ett gäng glada statyer.
Påväg mot metron, till och med det var magiskt.
Du kan följa mina spår hem, colubus var mitt namn.(Kent , japp det har vi nynnat på) Detta är utanför vår ingång, där bakom bilden bor vi, eller en två våningar upp. Hemskt vackert i snön, xiang xie li hua yuan.
 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0