< Till bloggens startsida

Villa ha!!!

Ja herrejisses. Nu har Johan flyttat till Stockholm och jag vill ha en iphone. Var är världen påväg? Jag vet inte, men jag tror vi närmar oss en akopalypse. Inte för att jag tror att Johans flytt och mitt köpbehov har något med det att göra.. jag försökte bara svara på min egenställda fråga.
 
Ja det är vår i Hangzhou, kalla nätter och 20 grader på dagen, helt fantastiskt. Snart är sommaren här.. inte för att jag egentligen vill uppleva sommaren i sydöstra Kina igen... fan det blir gode varmt. Men jag ska, ja men visst.
 
fan.. 4500.. det är mycket av vad den än är, och när det är pengar som i detta fall tar det liite emot. Trodde Kina skulle vara ett billigt land :( jag blir så besviken. Men, men jag vill ju ha en iphone, sade till mig själv att nästa mobil jag köper är antingen en 10 år gammal knappmobil eller en iphone. Jag vill inte ha knappar på min telefon nåmer, jag har liksom bara ett alternativ.
 
Nog om det nu ska jag surfa på chutulu och andra vidunder..
..kanske gömde han sig i grottorna kring Li floden?
Btw, har ett gäng bilder på mig själv i den där utstyrseln, mössa, tovigt hår och halglöfsjackan. Bästa looken någonsin. Så för er som väntar er glamour här på bloggen så kan ni fetglömma et', jag kör skogstroll till 100%.
 
 

Kommentarer
mamma

Hej trollet! Det är något Ronja Rövardotter över dej på bilden. Jaså så Johan hamnade i Stockholm. Har han fått jobb där? Ja då hamnar väl du där också. Håll hårt i pengarna! Kramar!

Svar: Ja men visst gjorde han det, inte än, men det kommer :) Kram
Emelie

2013-04-11 @ 19:44:27
LillaJ

Wut, har han flyttat dit?! Bara sådär och utan att säga något? Nej, nu får jag ta och ringa honom..

Du är väldigt fin i skogstrollslooken, dessutom är den ju praktisk när man är ute på äventyr :)

Svar: haha.. han verkar vara gode dålig på att informera hör jag. :) hoppas du fick tag i karln
Emelie

2013-04-12 @ 14:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0