< Till bloggens startsida

Jag vill saker

Idag vill jag...
- se filmen min granne tottoro
- spela angry birds
- skissa nakna kvinnorkroppar
 
Imorgon vill jag..
- köpa sommar klänningar
- tvätta håret
- göra bort läxorna
 
Inom relativt snar framtid vill jag..
- Resa till ett nytt ställe
- Dricka vin och äta gott i Shanghai
- Bada i havet
 
I framtiden jag kan ta på vill jag..
- Flytta in med Johan <3
- Pussa på mina syskonbarn och kanske lite på de vuxna familjemedlemmarna jag har också
- Inreda lägenhet nummer, ja vad blir det, nummer 5 tror jag
 
I framtiden med stort F vill jag..
- Skaffa mig en ordentlig examen och ett vuxen-jobb
- Ha körkort
- Resa helt sjukt mycket
- Bo så jag inte hör grannarna
 

Kommentarer
mamma

Det låter som bra framtidsutsikter. Jag ser att du börjar tänka dej hemåt. Kram!

2013-04-21 @ 21:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0