< Till bloggens startsida

Du är telefonen, kaffe

Idag har både jag och Stina en riktig slö-dag idag, vilket jag försäkrar dig om att vi förtjänar eftersom att gårdagen var,, helt GALEN. Ja, ni kommer uppskatta era lugna soffkvällar efter denna nyhet. Jag och Stina har nämligen uppträtt med Kallt Kaffe av Kent och en kinsesik låt som heter superstar för 1500 personer igår. Utmattningen är total. Men sannigen är att det är så mycket saker som händer så att uppträda på 1500 pers egentligen inte är någon stor grej, det faller också bara under facker av underliga saker man råkar ut för här.
 
Här kommer lite bilder i alla fall.
Här står ett gäng bortkomna utlänningar från Spaninen, Sverige och Norge med vår dean Ann (hon är den mest omtänksamma)
Stina, Nicolaj och Daniel står redo för att ta ton.
Vi hann med en middag på trappan till the gymnasium i varje fall :)
Kul grej i Kina är att innan skolan börjar på riktigt måste alla freshment's genomgå en militärutbildning. Här är en suddig bild på ett gäng unga soldater. Både killar och tjejer måste göra denna mina lumpen.
Här ser man en liten del av publiken vi uppträdde för.
Denna lilla krabat satt utanför vår dörr när vi kom hem i spöregnet.
 
Så som jag sa, slö dag idag. Jepp.
 
Jo har fixat facebook nu också, så hör av er där också om så känner.
 

Kommentarer
Elli

Ja du Big-Em (som har stl xxl och aldrig kommer komma in i en china-bra), det känns ju lagom intressant att skriva mina blogginlägg om vardagen i lugna Lappland med barnhämtningar, middagsbekymmer och liknande, när du levererar såna här händelser!
HUR kul låter vår vardag jämfört med din!!!??? Jag har uppträtt MÅNGA gånger.... men aldrig för 1500 pers!! Förstår inte hur du lyckas... ;)

Jaja... vi andas iallafall frisk luft. Jag kan ju lägga in en å annan bild på vårt vackra altanräcke oxå som aldrig blir färdigt... kanske en bild på vår färd till Lakkapää för att hämta mer virke.... kan ju kanske vara intressant... :)

Många kramar syrran!!!!

Svar: Ja jag vet inte vad som hände där, med uppträdandet, men det gick ju :P hahah Jag vill väldigt gärna läsa om eran altan och middagsbestyr, det är långt ifrån tråkigt :)
Emelie

2012-09-13 @ 09:40:24
URL: http://levelli.blogg.se
Hanna

Jag kan inte annat än att hålla med Elli. Mitt liv känns riktigt ointressant nu. Haha. Men det är bra att du bloggar, så kan vi leva lite genom dig!

Ha det bäst! Kram

Svar: Hahahaahaa, gör det ;) Desamma kram!
Emelie

2012-09-13 @ 12:48:55
URL: http://hhrs.blogg.se
mamma

Å guuud att ni vågade sjunga för så många! Ni verkar bli lite wild and crazy där borta. Kul!

2012-09-13 @ 21:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0