< Till bloggens startsida

Ännu en ny erfarenhet väntar

Ja här sitter jag igen då, framför datorn.. det är meningen att jag skall skapa en häpnadsväckande presentation om konst. Men det är inte det som sker nej. Stina har namligen bestämt sig för att introducera mig för anime. Vilket är skrämmande och lite intressant.
Min bild av japanska serier och tv-serier är inte så bra, mjukporr och huttrande är vad jag tänker när jag hör det. Tydligen behöver det inte alls vara så.. i alla fall inte alltid enligt Stina. Så nu väntar jag på att bli motbevisad.
 
Just exakt nu sitter hon och tjuter av upphetsning pga alla olika serier man kan kolla, så jag förväntar mig nästan att det kommer bli jättekul det här med manga och anime. Yes.
 
I will angel child whit big boobs and purle hair!!! WE WILL FLYYYYYYYY!!!
 
 
Jag kommer givetvis återkomma med åsikter om detta.
 
 

Kommentarer
MrJ

Min fasta övertygelse är att Stinas uppdrag är övermäktigt. Tentakler.

2012-11-12 @ 22:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0