< Till bloggens startsida

Tråkig helt enkelt

Jag är inte ens i närheten av spännande just nu. Fränt.

I alla fall, är i jukkas just nu. Anlände från kiruna idag, kul med jukkas men halvkul att lämna Johan kvar i stan. Men det var ohållbart, han uppskattar inte att jag pillar honom med ett blött finger i örat när han ska plugga.

Nu ska jag vända på dygnet igen, upp halv åtta och föra le girls till skola och dagis sedan blir det lång prommis.

Som ni ser är jag helt ospännande, som jag sa.

Jag drömde om mandingo (mannen bakom) och att jag blev biten av en jätte insekt och blev förgiftad. Det är dock spännande. Men mer ingående kan jag inte bli för jag minns helt enkelt inte.

Nu är iaf nästan alla papper klar, visum papper alltså. Hur länge tog inte det? Fy faen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0