< Till bloggens startsida

Komplex

Har skickat in mina första kassakort till a-kassan, det känns som att jag ligger på samhällets botten nu, uäck. Hör bara, arbetslöshets-kassan... ungefär lika osexigt som havgregrynsgröt. Inte för att jag ser ner på folk som måsta gå på a-kassa, det finns ju faktiskt inga jobb nyförtiden. Men jag har komplex, jag vet inte vad dessa komplex kallas, men jag har dom.
-
Snart ska jag till vårdcentralen.. igen. Det blir säkert kul.
Håller även på att försöka packa, bara det att jag måste packa för obestämd tid. Jag kan inte ens packa för en helg, så detta är en utmaning. Mina väskor tyckas vara alldeles för små, sedan när jag ska försöka bära dom så går det inte. Och jag måste kunna bära dom, för jag har ingen bil eller körkort. Mer komplex där.
-
Tiden springer iväg, och jag har mycket att gör.
-
Lunch står på schemat nu.
-
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0