< Till bloggens startsida

Huvudvärk

Nu sitter jag och tänker att jag verkligen borde börja träna, eller fortsätta med det jag och syrran startade för några veckor sen. Jo jag ska ta tag i det, jepp.
Ska snart till Hanna och Aili, igen. Far min ska skruva ihop hennes cykel också..
Har brutalt ont i huvudet igen, det är synd, det gör mig trött.
Det har hänt massor med saker idag, bibliotek och vårdcentraler som jag hade kunnat skriva massor av spännande och inteligenta saker om, men jag orkar inte.
Så..

Kommentarer
sw

Rättning pingu! Du HAR redan börjat träna, hade inte du och hanna någon slags överenskommelse?

2012-05-08 @ 20:20:46
Hanna

Just det Em! Du har ju börjat träna och dina tankar är där hela tiden, du laddar ju för fullt. Sen är det bara att röra på flärret också. Cykling imorgon :)

2012-05-08 @ 21:41:54
URL: http://hhrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0