< Till bloggens startsida

Ja, vad gör man?

Jag är en så tragisk människa ikväll, sitter och kollar high school komedin 17 again och har ganska trevligt. Ja, jag till och med skrattar ibland. Hade skapat bilden av mig själv att jag kräver lite svartare och smartare humor för att bli underhållen, att jag var kanske var lite konstigare och mer kultiverad. Istället sitter jag och skrattar åt en film med en nikelodeon skådis, hollywood skämt och en kristligt riktad moralredikan om avhållsamhet  innan äktenskap.
Jag förlorade just tron på mig själv som människa.
Men nu när mina förväntningar om mig själv ändå är i botten så ska jag se hur den slutar och kanske bli förälskad i Zac Efron ( ja Sanna jag sa det).
Jo, Sanna och Andreas har åkt till umeå annars hade jag aldrig kommit undan med sånt här beetende.

Kommentarer
sw

haha, den är ju bra! Mycket bättre än vad jag trodde, dessutom håller ju disney-ungen på att gå från brat till man, garrr

2012-03-25 @ 12:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0