< Till bloggens startsida

Nypa i saltet

Kom just hem från stan efter att ha fått lite kvalitetstid med Maia, vilket alltid är fantastiskt trevligt. Sanna och Andréas är på yoga just nu vilket betyder att jag har lägenheten för mig själv i några minuter till... fast.. jag ska inte lämnas ensam just nu, nej!
Det är nämligen så att jag är sådär lagom labil igen, jodu. Okej labil är en grav överdrift, men just nu känns det som att framtiden är ett stort svart äckligt hål. Fruktansvärt lockande och fruktansvärt i dess rena benämnelse. Jepp, så är det, jag har till och med lagt på system of a down och rage against the machine. Det är länge sen jag lyssnade på dom måste jag säga, jag blir på bra humör faktiskt. Det är ju därför jag lyssnar på dom, tänk om jag hade lagt på kent nu, ojojoj.
Självmedicinering kallas det, för när man jobbar och så här på veckorna är det inte riktigt ok att använda sig av kemiska substanser för att medicinera sig så då får man hitta på alternativa lösningar.
Dom har faktiskt helt galna texter, det är kul. Blir nog på bra humör snart.
Äh, fredag imorgon och du är glad.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0