< Till bloggens startsida

Speglar som brister

Visningen var riktigt bra igår, bilder på modeller och Joanna och hennes klasskompisar hittar du i mittenuppslaget i kuriren idag.

Jo! Idag har jag, mina kära kollegor och Sanna och Alice klivigt upp riktigt tidigt och ätit hotellfrukost på quality, och det är aldrig en besvikelse. Äta frukostmat i flera timmar är aldrig ett problem när det finns 7 sorters bröd, yogurtar, juicer, frukt osv osv, man kan till och med få nygräddade våfflor med hjortronsylt.
Synd bara att man ser ut som sju svåra år också..
Alice började så bra i morse med: Emelie du har stora påsar under ögonen! (kan ju nämna att hon sa det högt på en fullpackad buss in till stan också)
Sen har det liksom bara rullat på, jag stod och gräddade min våffla när jag frågar Sanna som står brevid: Sanna hur länge tror du att jag måste stå här innan någon kommer och vill köpa mig? (fråga mig inte var jag fick det ifrån)
Sanna tittar på mig från topp till tå med den berömda bajsblicken och säger: Nej Emelie, inte idag.
Sen frågade jag Alice om hon vet vad som händer när man dör och sen dess har jag blivigt kallad Grinchen som stal barndommen (ungefär). I'm on top of the world.

Oh 8 mars, internationella kvinnodagen det firar jag med att se ut som en stereotyp lesbiano. Har i alla fall inget hår under armarna.. men det syns ända inte under min absolut förtaskiga tröja.

Men jag är glad i alla fall.
Ha en fantastik dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0