< Till bloggens startsida

Sånt som händer

Ja idag mina vänner begick jag det misstag jag senast gjorde i ettan på gymnasiet, jag råkade nämligen bli blond. Det blev guldigt och framhävde min rosiga hud totalt. Jag ser så hemsk ut, och en frisörsalong är inte stället att jobba på om man känner sig ful, speglarna är en förbannelse och en evig påminnelse om hur ful man är. Men i morgon är det glömt, då blir jag brunett igen.
*
Sanna står och lagar mat, dubbelpanerad fisk och potatisklyftor. På denna stund hon nu stått framför spisen har hon haft 3 utbrott därordet fitta används ungefär 100 gånger,och där emellan svär hon åt Andreas att han inte kan diska ordentligt. Som hon sa denna mat är inte lagad med kärlek men den gör oss förhoppninsvis mätt. Annars tycker jag att se Sanna laga mat är fantastisk underhållning.
*
Ser verkligen fram emot helgen då kommer tre fantastiska kvinnor och en liten knodd för att umgås med mig (och spendera pengar som borde gå till ammorteringar och liknande, men va tusan :P ), kommer bli awesome.  
Så här tycker jag att jag ser ut idag, vill du ligga med mig?

Kommentarer
Hanna

Vi vill se en riktig bild på hur du ser ut innan du blir mörk igen! Jajjemen till helgen kommer vi och förhoppningsvis har man lite pengar kvar när helgen är över :)

2012-03-20 @ 20:21:27
URL: http://hhrs.blogg.se/
Laila

menherregud, enligt den liknande bilden är du ju snygg, som alltid.

2012-03-29 @ 22:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0