< Till bloggens startsida

Det kan hända..

Det kan hända att jag är den skitigaste kvinnan, med det ruffsigaste håret, som äter mest godis och kollar på flest barnprogram idag i hela stan. Känns riktigt bra, för jag har kämpat hårt för att nå denna grad av sunkighet. Det är en delikat process som kräver mycket eftertanke och mycket möda, det inte alla som klarar av det. Men jag, Emelie klarar av det och fy fan vad jag stinker. Borde få ett pris och lite extra uppmärksamhet.
..
Helgen var bra.

Kommentarer
Hanna

Jag är då lätt äckligast i Pajala och släng till lite sur mjölk lukt och vitlök på den :D

2012-03-04 @ 20:51:04
URL: http://hhrs.blogg.se/
Laila

Ha ha ha Du är väl skitläcker trots allt du motpåstår.

2012-03-07 @ 22:05:38
Em

Det är skönt att vara skitig ibland, befriande. Det där med förfallet efter 20 kanske inte är så dålig trots allt. ;)

2012-03-08 @ 12:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0