< Till bloggens startsida

Den kom och bet mig i arslet

Sitter och försöker få ordning på min framtid, man har blivit galen av mindre.

.. Vad lätt det hade varit om någon kunde säga och peka exakt vad jag ska göra,
då hade jag sluppit lägga ner en massa energi på att fundera på sådant, vem vet jag
kanske skulle uppfunnit botemedlet till aids och trångsynthet om jag bara hade en lista att följa.
Nu måste jag skriva listan själv och det är tungt.
Jag hade hellre funderat kring saker som varför rund är rund och hur morrhår fungerar,
men sånt finns inte tid för.

Lev väl.

Kommentarer
Hanna

Du, det kommer lösa sig så fint ska du se! Det är kanske en jobbig tid nu, men om ett halvår kommer du se tillbaka på det och tycka att det var värt det. What doesn't kill you makes you stronger! Snart ses vi igen!

2012-03-06 @ 18:37:12
URL: http://hhrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0