< Till bloggens startsida

Vackra ting

Jag har funnit en fantastik blogg igen. Det är en sån där blogg var man känner att 'fan, hennes liv vill jag ha'. I alla fall det är en svensk fotograf som bor och verkar i Paris med sin löjligt vackra fransman till karl och deras spädis, allt är fotat med en sån där 'skir sommar dröm' vibb på hela kalaset. Jo hon är löjligt snygg hon med, lite lätt bohemisk och smal fast hon fött barn för inte alls länge sen. Lär inte hitta ett inlägg var hon fotar sin ringar under ögonen med kommentaren 'Mitt barn sket just ner hela skötbordet luktar fan och karln ligger bakis i soffan.. luktar också fan'. Men det är det som är fantatisk, jätte bra blogg verkligen. Som en dröm och väldigt inspirerande (mitt liv om ca 6 år bara så ni vet)
 
Ni hittar hennes blider och liv på anna.elle.se
 
Enjoy!
 
Själv gör jag ingenting, ingenting alls.

Kommentarer
pushet

haha, jobbigt perfekta människa X) nej, men jag tycker det låter som en bra livsplan, eller bra målsättningar iaf.

2012-07-26 @ 13:53:39
stina

pushet? var fan fick jag det ifrån? Push it up. Dessutom kan tjejen sy och snubben spela gitarr.. hon kan säkert baka perfekta kakor också, och han är nog händig..haha

2012-07-26 @ 13:58:29
Em

Hahah pushet, hade aldrig gissat att det var du. Ja men jag kände att jag inte har nog med mål uppsatta, man måste ju börja i stjärnorna och ta små bevikelser eftersom liksom ;) haha dom har säkert ludd mellan tårna dom med.

2012-07-27 @ 02:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0