< Till bloggens startsida

Tristess

Jag har inte upplevt något spännande eller oförutsägbart på länge nu. Känner att jag måste hitta på något i helg, och jag funderar på Piteå.. har inte kommit så mycket längre än så dock.

Jag är väldigt uttråkad, det är lugnare än döden på jobbet, Sanna är sjuk hemma. Och jag har kommit på mig själv att jag vill laga mat och baka hela tiden. Undra vad det beror på, är inte likt mig. Kan vara att tristessen som spökar, jag tror det. Jag brukar få konstiga saker för mig när jag har tråkigt.

Har varit hos farbror doktorn i måndags också, fick inte veta vad som var fel på mitt knä. Det enda jag fick var en remiss till en sjukgymnast, ska väl prova på det. Men jag har en magkänsla av att doktorn inte har rätt. Visst muskler ska man ha, det förstår jag med, men jag tror det är något annat som spökar. Inte mycket att göra åt nu i alla fall. Jag ska gympa, det ska jag.. tydligen.

.. måh börjar känna en viss stress också.. måh

Ska kanske försöka få något att hända.

Kommentarer
Hanna

Kom till oss om du har tråkigt!! :D

2012-01-18 @ 15:07:39
URL: http://hhrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0