< Till bloggens startsida

Saker som roar mig!

Nu tänker jag bli allra bäst
och bygga upp ett lag
För jag ska söka och fånga flest
och träna dom var dag
-
Jag ska resa från stad till stad
efter pokémon
Så får jag se från grad till grad
var kraften kommer från
-
Pokémon! (Måste fånga fler)
Det är du och jag
Tillsammans blir vi ett lag
Pokémon!
Ååh min bästa vän vi räddar världen om igen
-
Pokémon! (Måste fånga fler)
Helt okej (wtf, helt ok? vad menar han med det?)
Vi vet hur man klarar sig
-
Du lär mig och jag lär dig
P-o-k-é-m-o-n (Måste fånga fler)
Jag ska fånga fler
Pokémon!
-
Jag har sjungit denna hela dagen. Helt sjukt rolig. Sådana minnen, alla kort man samlade på och när man skulle leka pokémon så kom man inte längre än att bråka om vem som hade den mest kraftfulla pokémon. Vilka tider.
..
Fast.. jag tyckte egentligen Sailor Moon var ett mycket bättre program.
..
Mån-tiara ATTACK!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0