< Till bloggens startsida

Endel människor alltså?!

Idag lider jag med Sofia som har fått en riktigt liten utsugare i frisörstolen. Jag blir arg bara jag tittar på henne och jag vill inte ens veta hur mycket energi Sofia måste lägga ner i sin självkontroll för att stå ut med henne i 1,5 h. Jo hon är galet petig och är aldrig nöjd där av den långa tiden på en klippning.

Jag sa åt Sofia att hon ska bitcha upp sig inte ta någon skit. Ni vet, äkta girlpower. Det behövs ibland för vissa människor är dumma i huvudet och tänker inte på någon annan än sig själv, då får man passa sig så man inte blir överkörd.

Fan vilken vidrig människa, sitter och tjuvlyssnar. Omöjliga krav och hela köret. Jag blir så arg. Men som frisör får man inte vara arg eller irriterad bara kåt, glad och tacksam. Kåt vet jag inte, men det skadar inte. Fy fan. Nu vill jag byta yrke. Uäck!

När jag inte tjuvlyssnar på denna människa är jag ganska harmonsik idag, skönt. Det är verkligen skönt att vara lite tillfreds. Fast nästa vecka slutar luleå ens vara lite intressant så jag får se hur jag står ut då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0