< Till bloggens startsida

Hej PMS!

Är inte PMS fantastiskt, jag bara älskar att ha det. Blir sjukt spännande person när PMSen smyger på. Jag blir arg för minsta lilla, stör mig på allt, ser jag något eller läser något sorligt så grinar jag som ett barn, vätskefylld och svullen och jag är rent utav skrämmande för mina medmänniskor. Ja, närmst galen. Och någonstans vet jag om det men jag kan inte stoppa det. Det är så himla underbart. Love it.
-
Nej det räcker inte att man ska blöda och slemma ur sitt underliv i flera dagar i månaden nej, labil och skrämmande ska man vara samtidigt. Jag bara älskar att vara kvinna ibland.
..
Fy fan vad jag hatar min fi**a idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0