< Till bloggens startsida

Fick för mig att vara produktiv idag


HEJ! Jag ska göra mycket idag, så nu ska jag skriva en lista. Jag har många vänner som gillar listor Sanna och Hanna är nog de mest utmärkande av dom. Ibland förstår jag tjusningen i dom, idag till exempel. SÅ här är den!


Bråka med telia (nästan klar med det faktiskt)
Betsälla varor till salongen (done)
Diska på salong (done)
Jobba på jobbet (snart klar)
Diska hemma
Städa i sovrum
Plocka lite i vardagsrum
Tvätta kläder
Laga mat (kanske kan få Andreas att göra det, ska försöka)
Måla (har haft en tavla liggandes i 6 månader nu, kanske dags att avsluta projektet)
Kolla senaste Once up on a time
Bli riktigt sjuk eller riktigt frisk (hatar denna gråzoon när man bara är lagom sjuk och lagom frisk, JÄVLA LAGOMLAND inte får man vara sjuk ordentligt heller)
Tvätta håret och göra inpackning
Kanske äta maten
.. det är något mer också, typ panta brukar eller liknande. Det kommer till mig senare.

Ja, det ser ut som en liten ADHD lista det här. Jag hoppas jag klarar av att genomföra detta idag för jag jobbar till 18 resten av veckan och jobbar helgen och då är man för trött att göra något egentligen. Jag vet, man borde väl orka göra sånt efter jobbet men det gör jag inte och så är det med det. Är ingen superwoman. Men när jag blir stor och rik ska jag ha en hushållare som tar hand om allt sånt där så jag bara kan glida omkring efter jobbet och göra roliga saker, jo och min hushållare ska vara en robot, en robot som visslar och gör hemtrevliga ljud ifrån sig.

Lev väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0