< Till bloggens startsida

Fick Fabio i stolen idag.

Denna dag har varit galet stressig på jobbet, känner mig helt tömd på allt prat och all energi. Har hamnat i ett närmst apatiskt tillstånd och jag borde nog sova.. men, dessa jäkla men.. MEN jag måste packa för i morgon flyr jag tillbaka till min födslort! fast jag orkar inte, en spännande kombination. Våra granna verkar ha en riktigt trevlig förfest också, dansar och skrattar och spelar hög musik.
-
Jao, kan ju berätta att jag klippte en Fabio kopia (ni minns väl den berömde hunken Fabio?, klart ni gör), äckligare människa får man väl leta efter, peppearkasbrun med sitt svallande hår och den tjockaste guldkedja jag sett på länge och dessutom hade han en sån där härlig stockholmska som verkligen skär i öronen. Det var kanske Fabio Jr som tog all min energi? jag tror det.
The one and only

Kommentarer
Hanna

Det ska bli så kul att äntligen få träffa fröken Emelie igen!

2012-02-25 @ 10:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0