< Till bloggens startsida

En såndär söndag, du vet.

Blev sådär lagom bakis såhär på kvällskvisten, vilket känns jätte konstigt för jag var aldrig skärskillt full igår. Jäklars. Jag blir väl straffad bara för att jag ens försökte. Ja, jag förtjänar väl det.
-
Helgen gisk ju ruskigt fort också, vet inte vad jag gjorde egentligen. Snart går tiden så fort att man inte hinner leva förrän det är över. Men de få timmar som jag är "ledig" ikväll ska vi kolla film, jag och mina kombosar. Sen är det tillbaka till jobbet och en telefon som inte fungerar. Ja, jag vet vad fan gör man på en frisörsalong när telefonen är sönder. Hoff. Men så är det och jag måste fixa det på något sätt.
-
Nu ska jag dricka te, för det blåser så mycket och jag har ont i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0