< Till bloggens startsida

Detektiv

Är hemma och är sjuk, givetvis magsjuka skrämmer folk mer än pesten nuförtiden. Jag har suttit och gått igenom hela helgen och gårdagens händelseförlopp för att kunna reda ut var jag fick detta olyckliga virus. Självklart är allstar en strak kandidat, vem vet vad som gror där. Fy. Men sen kom jag på! igår hände något som direkt kan kopplas till att jag fick magsjuka EN KUND SPYDDE PÅ MIG?!..
nä jag ljög, men hade likväl kunnat vara så. Min första kund på måndagmorgon berättade för mig, när jag oskyldigt ställde en av det 12 frågorna jag alltid ställer (vad gjorde du i helgen då?) och som svar fick jag : Jag har varit magsjuk hela helgen. Jag ville bara släppa mina saxar och springa iväg, men det gjorde jag inte och här är jag nu. Han hade nog ingen koll på att man ska vara hemma i minst 48 timmar efter man blivit symtomfri. Hänsynslöst självisk mot samhället kan jag också kalla det ibland. Inget att göra nu.
Kan ju berätta om min dag, läst ut alla sannas Nemi tidningar, läste ut mumintrollet och kometen, kollade skavlan och målade ett kärlekspar. Kul..

Kommentarer
Hanna

Fy fan för magsjuka!! Hoppas du blir frisk fortare än... ja inte tåget iaf.. hm. Får fundera vidare på det. Kul att du kommer till byn i helg :D

2012-02-21 @ 21:29:16
URL: http://hhrs.blogg.se/
Em

Ja det är ju det vidrigaste denna magsjuka, och tåg så nej verkligen inte tåget :P YE fatta vad kul alla kommer ha när jag kommer hem, vi kommer sjunga om regnbågar och solsken, aili kommer gå och emil stå på händer. eller något ;) hoppas lite på det i alla fall mehe

2012-02-22 @ 00:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0