< Till bloggens startsida

Flummig

Vilken underlig dag jag haft idag, ok klockan är bara tolv men ändå.. Vaknar och är pigg, när hände det senast liksom?
Dock visar det sig att min kära vän Stina har blivit riden av djävulen inatt och pga det utvecklat magsjuka. Har inte märkt av något förrän hon sa det, med andra ord, jag sov tungt.
Sen klev jag upp och allt är underligt, läxorna var lätta, min open office har kraschat så jag kan inte läsa mina läroböcker vilket inte rör mig ryggen.. allt är så skumt.. räknade lite definitiva integraler helt utan problem..

sover jag fortfarande?
Är detta ett parallellt universum jag simmar i?
 
Ok riden av djävulen kanske är lite hårt, men det låter roligt. Och man kan alltid skylla på djävulen, det har ju historien lärt oss. Hellre att man skyller på djävulen än att man tvättade händerna dåligt, eller åt något opassande. Tycker jag. 
 
I varje fall hoppas hon blir frisk snart.. själv ska jag snart knata till skolan. UGH! Det är så jäkla kallt där.
 
Lev väl, för snart är det den 21 och alla vet ju vad som händer då !
 
Nä.. nu skojade jag igen.
 
så.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0