< Till bloggens startsida

.. alltså

snart är det tentornas tid.
.. men vad jag är mest nervös över (förstår inte denna nervositet), snart ska jag och Johan resa i Kina, på riktigt. Och omkring deras nyår, det är vansinne, eller är det?
Jag vet inte, vilket gör mig nervös, hur ska det gå, kommer vi få tåg biljetter? JAG VEEEET INTEEE!?
Sanna om du var här skulle du vara galen av ovisshet, i promise, jag menar till och med jag är det.

Fast det är mest en bra nervositet.

Stina den filuren har heelt ändrat sin resplan.

blubb..

Kommentarer
mamma

Det är nog förväntan över Johans ankomst som gör det extra pirrigt! Ja ni vet inte hur resan blir förrän ni är där, men en upplevelse utöver det vanliga blir det nog när det är nyår. Akta er för fyrverkerierna bara! Puss och kram och GOTT NYTT ÅR!!!

Svar: GOTT NYTT ÅR! KRAM :)
Emelie

2012-12-31 @ 12:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0