< Till bloggens startsida

JAG JAG JAG!

Jag skaffade mig ett lättare bildredigerings program igår, och nu har jag testat den! Viola!
 Man kunde välja 60-talsstil på bilderna.
Man kunde även göra sånt här 
Sedan blev jag röd och lite lätt turkos.
 
En vacker dag ska jag lära mig photoshop eller liknande program, då hade jag också kunnat göra så mitt liv såg alldeles fantastiskt vackert ut. Vilket det gör många gågner, men det är då man inte har med kameran. Så om jag har ett bra redigering program så kan jag forsera inte så vackra ögonblick till väldigt vackra ögonblik. Ja just det.
 
Mina föräldrar bygger ihop ikea-möbler just nu också.. det är emellan åt väldigt underliga kommentarer som slinker ut ur vardagsrummet. 
Hahahaha.. mor min förösker läsa instruktioner, vilket far aldrig gör.. senast hade det reulterat i att en duschkabin farit illa på jobbet. 
 
Ikväll ska maia påhälsas.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0