< Till bloggens startsida

Jesus!

Okej städandet pågick från 10:00 till 17:00. Min rygg värker och jag är brutalt trött, men sjukt stolt. Jag brode för tusan tagit före och efter bilder, det gick från kaos till ordning. Som ett mirakel, jag är allsmäktig och ett geni, jag behärskar kaos. Nä, ok ner på jorden, jag städade lite och det gick bra.
*
Var och lämnade blodprover idag också, det var ganska trevligt en trevlig karl tog hand om mig.. gillar när sånt händer. Fast nu har jag otroligt ont i mina blodkärl, dra på trissor, kan knappt räta ut armen.
*
Borde egentligen sova, men det blir att baka hela natten. Så går det när man är en sista minuten människa. Känns lite jobbigt, speciellt när jag inte kan fokusera. Det enda jag funderar på är jesus och om han var en bra älskare.
Jesus ser ju inte alltför sällan ganska pilsk ut i sina avbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0