< Till bloggens startsida

glee och girlpower

jag har lagt krisen på hyllan för idag, blev alldelse matt och likgiltig så jag bestämde mig att tänka på annat, och annat är lika med glee. den är bra, glee får mig att vilja bli en broadwayartist.. det kommer dock aldrig hända och den längtan kommer svalna så fort vi kollat igenom säsongen.
kul grej, jag och sanna har synkad mens.. det är fruktansvärt skönt, för vi är riktigt bra på att tillfredställa våra sjuka cravings som båda tydligen lider av. äntligen någon som förstår mig till fullo. alla kvinnor borde ha en annan kvinna vid sin sida under denna svåra period. det är fint, girlpower!!!!
men imorgon måste jag stiga upp i tid. så, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0