< Till bloggens startsida

Jag är ganska irriterad just nu.

Jag har varit hos doktorn mest hela morgonen, han hittade inget direkt fel med mitt knä, men vi ska göra en till undersökning, vilken går ut på att han sprutar in en blockad i knäet, jag får kuta som en galning och sen får vi se vad som händer. Tydligen kommer det göra ont som satan sen när blockaden släpper, jag ser verkligen inte fram emot det alls. Men man måste, ett ont måste.
Sedan måste jag få berätta vad jag absolut hatar. När kunder bokar av tid för en behandling som tar ca 3 timmar och sedan inte dyker upp, när man sedan försöker nå denna så har hon gett ett nummer som inte är i bruk. Jag är svin irrirterad. Varför gör man såhär?, jag förstår verkligen inte, om man nu inte vill ha tiden kan man alltid avboka den istället för att bara inte dyka upp. Hoff. Jag börjar bli trött på sånt här. Folk är idioter.
-
Mina kära sambos kom hem från Paris igår, det känns väldigt trevligt att slippa bo själv, och så kanske man börjar äta bra igen då, är svin dålig på att äta ordentligt när jag är själv, blir mest fil.. och det beror endast på att jag är lat. Jag fick en fin present också, en mimmi brevid ett eiffeltorn, mycket fin, det ska pryda mitt för tillfället ganska tråkiga och stökiga rum.
-
Annars så händer det inte så mycket, jag har lila hår, det blir bara mer och mer lila för varje tvätt, undra var det slutar :D spänningen är olidlig.
-
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0