< Till bloggens startsida

Saker jag inte visste att jag skulle göra.

Det här med att bo tillsammans med vänner är alltid lite mer spännande,speciellt om en av dom heter andreas. Jag fick just en påminnelse på mobilen att jag ska: få balle hela dagen (hos vem ska vi inte tala om), ja vad ska jag säga, inget jag hade planerat in.. men det är ju bra att någon har koll.
-
Vi har inte direkt släppt det här med disney än härpå docentvägen heller, vi ska kolla igenom alla klassiker :D, vi har hunnit se snövit och dom sju dvärjarna och kejsarens nya stil, snövit är ganska skumså jag satt mest och hånade den men kejsarens nya stil är kul, om ni inte sett den, se den.
-
Men imorgon är det roliga över, jag ska jobba till kl 21.00, jag gråter på insidan, men någon måste och denna gång föll lotten på mig.
-
Men nu ska jag dricka te och låtsas att imorgon inte kommer.
-
Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0