< Till bloggens startsida

Kollade lite film

Kollade just filmen blue valentine, ja vad ska jag säga, den kändes. Efter att ha kollat en massa våldsfilmer på senaste var den här ganska annorlunda, men man måste ju se sådant som känns också. Mycket välspelad,lite seg men ganska bra ändå,men jag kommer aldrig se den igen. Det var för bekant på något sätt.
-
Tänkte att jag ska baka lite brownies, bli lite huslig av mig. Det är en fin egenskap, att vara huslig, synd att det inte faller mig naturligt. Då måste jag anstränga mig mycket mer för att göra det ombonat och välkommet i hemmet. Men jag tänkte anstränga mig, så mina sambos blir glada när dom kommer hem från deras äventyr. Men det är först imorgon så nu kommer jag nog sätta min röv framför srafliet och fortsätta kladda med färg.
Måste bara hitta passande musik, annars går det inte.
-
Usch, jäkla film, nu är jag fylld av obehagliga tankar. Ibland är jag för lättpåberkad.
Nä, det är bara att dra på sig yllesockorna och förbereda sig för den mörka vintern.
Nu måla.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0