< Till bloggens startsida

att resa

idag smiter jag från luleå och vänder min blick mot pajala, är lite sugen på en storslagen entré a la darth vader.. måste bara få tag på en orkester och en mantel, hur svårt kan det vara?
johan glans har dom mest fantastiska ideér ibland.
annars lullar jag lugnt på här borta i världen, sannas mamma och syster har kommit och hälsat på så jag och mina sambos har sovit besticklåda inatt, funkar helt ok om inte andreas skulle haft helt okontrollerbara gasutsläpp om nätterna. sirpa och alice lånade mitt rum, där av det konstiga sovarrangemanget.
pajala idag, kommer tillbaka på tisdag morgon. har som vanligt skit mycket att göra, många att hälsa på, men det är kul att vara sysselsatt när man är ledig, då sover man inte bara.
måste ringa stina.. undra vad hon gör där borta i kardis?!
hmmm
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0