< Till bloggens startsida

Väntar på någon, något

Jag hatar att vänta. Det enda man gör är att vänta, vänta på att doktorn ska ringa (vilket jag gör just nu), vänta på bussar, väntar på att man ska sluta jobba, vänta på mer information om framtida beslut man måste ta. Och nu har jag äben nött ut ordet vänta så det låter riktigt konstig i mitt huvud.. vääntaa väääntaa.

I alla fall, snart ska jag få prata med min doktor, igen, för att se vad vi ska göra här näst, igen. bah!
Och vad jag är allra mest less på är att vänta på att detta knä ska bli bra, eller vara få veta vad som är fel på det.

Annars är jag nöjd idag, har ju fått lön och har kommit fram till att jag ska leva super ekonomiskt denna månad, jag ska ha koll på varenda krona. Jag tror till och med att jag ska ha kontanter istället för kort denna månad (jag kommer bli så mobbad av sanna, men den smällen får jag ta), en ny löneperiod och nya möjligheter!

Kommentarer
Hanna

Tack! Du har just inspirerat mig till att bli mer ekonomisk :)

2011-10-25 @ 20:41:21
URL: http://hhrs.blogg.se/
em

:)Varsegod! man ska hålla i slantarna ;)

2011-10-26 @ 11:14:49
mor

Bra att du är sparsam, det kommer du att behöva! Vill veta vad doktorn sagt om ditt knä.

2011-10-28 @ 21:49:07
em

Jag ringer dig mamma, ska dit på onsdag :)

2011-10-28 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0