< Till bloggens startsida

Sweet little misery

Har haft en ganska produktiv dag idag. Jag började dagen med att plugga, matte.. jag har inte löst en ekvation på ca två år,och jag kan lova en sak, man tappar allt. Jag kände mig ganska trög faktiskt när jag satt där och bytte plats på siffror, ända till jag började med ordkunskap förled och efterled då konstaterade jag att jag är dum i hela huvudet. Att allt ska vara så jäkla svårt. Damn you högskoleprov!
Sedan har jag hunnit vara in till stan och uträttat en del ärenden för att sedan komma hem, plugga lite till och gå till läkaren. Läkarbesöket var ingen höjdare,fick en blockad insprutad i mitt knä (med en spruta från helvetet) och direktioner om att jag i princip ska springa arslet av mig och använda mitt knä så mycket som möjligt och sen se vad som händer. Ja, vad som hände var att jag har svin ont i knäet trots blockaden,och jag har en känsla av att det inte är bra. Inte bra alls.
Sedan har jag haft lite husliga saker för mig, diska och plocka, lite sånt. Och nu har vi (jag, sanna och andreas) startat veckans projekt! möblera om i vardasrummet och köpa en ny soffa! Vi satte på oss våra tankehattar (trollkarls hattar a la disney,med öron och allt) och rita fram olika lösningar till hur man kan möblera, iaf vi valde en och nu har vi möblerat lite. Äntligen är vi dom där grannarna som har konstiga saker för oss, det känns bra att störa.
Jag gillar att vara ledig på en veckodag,man får mycket mer gjort än om man är ledig en helg.
Synd bara att man ska ha så jävla ont, blir nog ingen fröjd att jobba imorgon.
-
Men kvällen är ung och jag vägrar säga godnatt redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0