< Till bloggens startsida

Hej framtiden!

Måndag, tillbaka på jobbet. Det är lika lugnt som draculas slott på dagen, jag har svin tråkigt. Men som tur är så jobbar jag bara till 14.00 så det känns lite bättre. Men efter det, efter det ska jag till polisstationen, och ni som känner mig väl vet att det inte är mitt favoritställe på jorden, och att det dessutom är helt obefogat för jag har aldrig haft några problem med lagen. I alla fall, jag ska fixa pass, men det borde gå bra så länge jag inte freakar och springer därifrån. Men det är lugnt, jo det är det, luugnt, andas. hehe

Sedan hoppas jag och ber att golvläggar karlarna har varit i lägenheten klart och att det finns golv att stå på, det hade varit så fantastiskt underbart, känns som om vi levt på en byggarnetsplats jag vet inte hur länge nu, less som få.

Ja, jag kan ju berätta att att högskoleprovet gick åt helaste helvetet, men det ska tydligen göra det första gången så jag tänker inte så mycket på det, för Sanna hade det gått betydligt bättre, vi håller tummarna för höga siffror för henne :). Man får hålla tummarna för mig med, men det känns ganska lönlöst, alla matteregeler som Andreas lärde mig bara fladdade ut ur min hjärna så fort dörrarna till tentasalen öppnades, det måste varit draget som uppstod eller något. Sedan började jag ifråga sätta mig själv, kan jag ens läsa, eller tror jag bara att jag förstår vad som står osv. 8 timmar totyr kan man kalla det där högskoleprovet. Men men , gjort är gjort, nu blickar vi frammåt. Ja det gör vi, och i framtiden brukar ju dom mest spännande grejer hända.

Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0