< Till bloggens startsida

Chop Chop!

Jag tror min kropp är 80 år gammal egentligen, men skit samma.
Hobo with a shotgun är filmen man ska se om man vill ha färgstark underhållning.
Jag och sanna ska ge oss på sherry och göra det till vår nya grej.
Imorgon händer något som har med trubadur att göra.
På fredag är det afterwork, jag känner mig så vuxen.
Lördag jobbar jag.
Söndag ikear jag (ren lycka).
.. Sen vet jag inte vad som händer,vem vet, jag kanske blir räddad från vardagen av en riddare på en vit springare.
Putsad rustning ska han ha!
Godnatt

Kommentarer
sw

sherry? som i Winky och matlagningssherryn...haha, gulligt, ser två rödnästa figurer framför mig...

2011-10-12 @ 14:14:27
em

Jajamensan :), kanske inte matlagningssherry men, jag och sanna ska sitta med armarna om varandra och sjunga visor om det förgångna :D

2011-10-13 @ 13:37:03
mor

Ja du lilla vän... med hjälp av sherryn kanske du ser två riddare komma till din undsättning!

2011-10-15 @ 10:21:19
em

Ja mamma, man kan ju hoppas ;) hehe

2011-10-15 @ 11:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0