< Till bloggens startsida

När sömnen besöker en på fel plats

Jag somnade just på jobbet, satt bara och gjorde min grej vid kassan och somnade. Jag brukade somna i skolan förut, men aldrig på jobbet, den var faktiskt ny. I vilket fall så är jag väldigt trött, väldigt väldigt trött. Jag får skylla mig själv, men det är bara 4 timmar kvar av dagen, det ska nog gå. Sedan ska jag hem och laga köttfärsbiffar med feta ost. Det går säkert också bra. Allt går säkert jätte bra så jag är lugn, väldigt lugn. Nästan för lugn, så lugnt att jag kanske bara kurar ihop mig på stolen och sluter ögonen för en skund. Hade varit mysigare med en famn.. ska fråga min kollega Emma om hon vill ställa upp som tillfällig sluta ögonen plats. Man vet aldrig.


Jag och trötter har något gemensamt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0