< Till bloggens startsida

helgsvälj

Hej alla människor
Så var det måndag igen, helt ok, jobbar bara till två.
Helgen var väldigt händelserik i det lilla, om man nu kan säga så.
Fredagen innehäll jobb då, som vanligt, men efter det for jag, ola, jens, maia, johan och nathalie
och spelade minigolf. Första gången för mig och ola, vi sög hästballe på det såklart, men det var kul.
Ska spela golf på wii sen någon gång, så jag känner mig lite bra på det igen.
Kvällen fortsatte hos johan och nathalie med lite kaffe och big brother ( bb är det bästa och det sämsta i ett, bra underhållning).
Och som avslutning for jag och ola på donken och köpte en massa plastburgare. as mysigt.
På lördagen hände det lite grejer också, jag och ola for och shoppade,
och ola har fått för sig att han är stilmästarnas mästare och vill bestämma vad jag ska köpa,
vilket jag bara tycker är kul, så jag spelar med. I alla fall, det blev en skjorta och ett par byxor och ett gäng acessoarer(stavning?). Sen på kvällen så kom erik och hanna över, jag vet egentligen inte vad erik och ola höll på med, men jag och hanna rensade igenom allt i våran garderob, det blev fyra sopsäckar totalt med kläder och sängkläder. det blev as bra, hanna är grym på att organisera, det är inte jag så därför låter jag garderober och liknande förfalla. sen blev det how i met your mother maraton. väldigt bra serie det där.
Söndagen startade lugnt med trassel som är en alldeles fantastisk film, så bedårande. sen blev det myrorna med sopsäckarna, och där någongån fick jag och ola en snille blixt! tre rätters middag, så det blev det, erik och hanna fick komma, maten var helt ok, olas förrätt var kung men resten inte så genom tänkt, tycker jag.
Zumba som vanligt kl 17, blir bara jobbigare och jobbigare :D, sköönt.
sen avslutades hela helgen med film, get him to greek, lagom underhållande och lagom sjuk.
men nu är det måndag igen, det gör ont i både kropp och själ.
håller på att fifflar med scheman och bankningar, har antagligen sabbat hela systemet när jag är klar.
(detta är en paus jag håller på med nu)
hoppas allt är väl
hejdå


Kommentarer
sw

ååh, såg den filmen igår, skrattade jättemkt ! undrar om tecknad/animerad film blir bättre med åren?

2011-03-27 @ 10:55:59
em

ja, den är sannerligen bra den där. jag har också börjat undra, det känns som att dom tecknade filmerna riktar sig till en bredare publik än vad dom gjorde förtu. as bra ;)

2011-03-28 @ 15:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0