< Till bloggens startsida

landat

hej mina vänner!
nu har jag semester, har anlänt till byn och allt är klart.
i morgon ska jag fira midsommar, nämde tidigare att jag tänkte vara dyster...
men jag ångrade mig. har dock fortfarande laddat upp med en jäkla massa vin,
och det ska jag dricka. men jag fick inte dricka hela dagen sa mamma,
då blir jag ju full.
det ligger något i det hon säger. så jag kanske sparar det till middagen.
jag undrar vad som kommer hända i morgon,
men jag ska nog hålla mig borta från allmänheten, det är ett som är säkert.
vem vet, jag kanske ångrar mig igen och sätter mig i regnet ensam på en bänk
och skriker ut mina sorger. det gör jag helst i avskildhet, det är som lite pinsamt.
..
iaf, är svin trött, men mamma går på med snabeldraken som aldrig förr
så jag får nog inte en blund innan den har tystnat.
..
ska sitta och kolla väder på internet, vem vet,
dom kanske ändrar sig och för att det inte regnar i morgon..
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0