< Till bloggens startsida

jo, det där med livemusik

vi har live musik är i dtrand galleria för tillfället...
trevligt kan man ju tro,
men det låter falskt, hade varit bra om dom var utvecklingsstörda.
men dom är tonåringar med målbrottsröst och en aning tondöva.
gör lite ont.
iaf, dom slaktar dom där vanliga låtarna,
som hallelujah, jeff buckelys version, with or without you,
hotel california osv..
känner mig som den där surfittan som sitter och muttrar i hörnet..
men hade hellre satt på radion faktiskt.
..
jag ska egentligen inte gnälla,
har ju själv stått där och trott jag kunde sjunga en gång i tiden.
jag kom på bättre tankar.
-
på tal om musik, måste nog köpa spotify premium ändå,
kan vara värt, ska ju tydligen börja träna regelbundet så.
..
satan vad det regnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0