< Till bloggens startsida

funderingar i natten

shit jag är helt utmattad,
ändå sitter jag här och inte sover.
idag var, som alla som bor i pajala vet
en mycket varm dag.
jag har fyndat på kupan, det är as roligt,
ni som inte gjort det förut, prova.
sen har jag sprungit på byn med min mammas kusin
hela förmiddagen. det var trevligt.
sen hämtade jag och mor ut ett paket från hm,
också tillfredställande.
gillar att spendera pengar på kläder, ja.
sedan insåg jag tidigare idag att mitt band till kirunafestivalen är på bb!
ojoj, aldrig ska det gå lätt. håller tummarna att familjen kommer hem
innan jag ska åka på fredag.
ont i halsen har jag också..
inte bra när det är varmt, kommer väl utvecklas till ehec,
så jag skiter blod till jag dör av blodförlust. hmm..
...
iaf nu såhär på natten sitter jag och tänker på min framtid,
jag vet egentligen inte vad jag vill (men det verkar ingen)
men jag hade faktiskt tänkt göra något åt det.
som ni säkert förstår så vill jag bli rik som ett troll tillslut
men jag känner att innan jag utbildar mig till den nya elvis eller president
ska jag jobba lite och ha kul. kanske bo utomlands och leva loppan.
det känns bra när jag tänker på det.
vem vet jag kanske blir bildlärare i thailand!
..
nu ska jag äta citron så jag blir frisk!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0