< Till bloggens startsida

hertsön

jag satt just och funderade och då slog det mig, jag behöver ett par nya fuckmeklackar! det måste jag fixa, frågan är ju när, och var. måste kolla nelly vad dom har att erbjuda. jo så dom som säger att man inte kan köpa sig lycklig, släng er i väggen! det kan man visst!!!
man är iaf lycklig så länge man har pengar, sen blir man fattig och dubbelt så olycklig skulle jag gissa. jag måste tänka om, stina sa det. det är tydligen inte bra att vara bitter, så jag skiter i det. jag ska tänka på annat, kanske ställa i ordning mina grejer hos mina kära sambos. jag tror jag hade fått pisk om dom kom hem nu och ser vad jag ställt till med.
annars var jag förbi en sväng på hertön, jag lämnade in nycklarna till vår gamla lägenhet.. sen när jag satt där på busshållplatsen och blickade ut över ica parkeringen och såg hjorden av testosteron fyllda unga män med bilar som hade så mycket bas i bagageutrymmet att det inte ens går att vara i bilen när dom spelar musik, romerna som letar tomburkar och bittra gamla människor med rullatorer som muttrar om ungdommen slog det mig, detta kanske är sista gången jag är på hertsön, någonsin, i hela mitt liv! det finns en stor möjlighet att det är så. och jag som till och med bodde där i ett år, ett fint år, men inte tack vare hertsön. det är konstigt hur livet går vidare utan att man egentligen anstränger sig. och vad har jag lärt mig sen dess, att livet ofta är som att gå i sirap och det finns ingenting man egentligen kan göra åt det. jag vet inte, känner mig inte visare i alla fall..men jag kommer inte sakna hertsön det är ett som är säkert.

annars är luleå väldigt vackert idag, det är varmt, solen skiner och människorna är avslappnade. har dock blivigt förföljd av den alkoholiserade thailändaren som huserar i centrum, han älskar mig, bara så ni vet.
jag är trött och ska kolla något lagom tråkigt tv-program innan jag kryper till kojs.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0