< Till bloggens startsida

tillbaka i luleå

så var dagen kommen, den jag har bävat för hela sommaren. att återvända till luleå, tömma min och olas lägenhet och städa ut allt som var vi. det är lite så där lagom sorligt och sentimentalt, men känns ganska befriande på något vis.
idag har vi inte hunnit med så mycket packande, vi visade lägenheten åt nån kvinna for och käka för att sedan åka hem, det roliga är att jag har bytt hem nu.
jag har blivigt sambo med sanna och andreas idag. känns skit skumt att vara i deras lägenhet utan dom. men får väl vänja sig. jag har iaf gått igenom alla garderober och kollat under sängen och bakom duschdraperiet efter psykopater som möjligtvis har flyttat in. som tur var kammade jag noll på min jakt efter dom, så nu är jag helt ensam.. och alla som känner mig vet hur mycket jag gillar det (ett litet mongo i garderoben kanske inte är helt fel).
i morgon börjar uppdelningen av bohaget, fy fan vilket jävla jobb, dessutom ska vi tapetsera om i köket, och flyttstäda, det om något hamnar ju definitiv in på listan över de saker man borde slippa innan man dör. usch.
än så länge har jag dock underhållt mig själv rätt bra här på docentvägen, pratat med sanna och kollat true blood, inte helt fel. ska nog ta och sova snart, om jag över huvudtaget ska orka i morgon.
jag tänker inte ens börja beskriva ångesten jag känner för att börja jobba på måndag, det finns varken tid eller plats för det.
något att vila ögonen på, true blood gör en sällan besviken.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0