< Till bloggens startsida

trollslända

idag har jag varit frisör igen, först har jag färgat hannas hår. vilket absolut var ett litet projekt, inte för att hanna är en besvärlig kund nej, utan för att lilla aili tydligen har ett temperament. lillpiga skrek som en stucken gris bara för att visa sitt missnöje, och nog kan hon skrika minsann. erik fick prova alla tänkbara bärställningar innan hon tystnade. har dock inte fått se resultatet av hannas färg, men jag tror det blev skit bra, hon om nån kan ju vara riktigt mörk.
-
sedan efter det åkte jag direkt till maia för att klippa hennes hår, vilket var riktigt kul faktiskt, för jag fick göra lite som jag ville och det blev en rejäl skillnad med lugg och stylade lockar. me like.
-
men innan detta så var jag med om något väldigt traumatiskt. jag har blivit attackerad av trollsländor. och jag har en ganska svår fobi när det kommer till större insekter, och trollsländor är stora insekter. tre gånger, TRE! kom det trollsländor och satte sig på mig, på en och samma jävla dag. dom måste ha någon sorts parningsperiod eller något för här på ruokojärvivägen kryllar det av minimonster idag. jag kommer drömma mardrömmar inatt, jag brukar göra det också, drömma om hemska insekter, jag tror stenhårt på att det är onda små aliens som vill lägga sina ägg i våra kroppar och ta över jorden. dom ser ju så suspekta ut. förstår inte min mor som finner dom fascinerande. USCH!..egentligen borde jag kanske bota min fobi, men jag ids inte. jag låter nog bara bli att flytta till en regnskog.
-
sitter och kollar på sex education, det är ganska kul. speciellt att höra tonåringarnas funderingar. nåväl. ska be emil fixa det senaste avsnittet av true blood, awesome serie det där. hejdå
-jag ska äta mig in i din hjärna! muhahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0